Op onze website wordt gebruik gemaakt van cookies, welke door zowel Seniorenvoordeelkaart.be als derde partijen worden geplaatst. Dit doen wij om de functionaliteiten op onze website mogelijk te maken, om inzicht te verkrijgen in het bezoekersgedrag, socialmediatoepassingen te bieden, om klantprofielen op te bouwen en om jouw advertentieaanbod te verbeteren Door verder te klikken op onze website, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze cookieverklaring.

Gemiste aankoop claimen

Wanneer een aankoop na 48 uur niet zichtbaar is in uw account, dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan met de registratie. We willen graag voor u uitzoeken wat het probleem is. Wilt u een niet-geregistreerde aankoop aan ons doorgeven? Stuur een e-mail naar klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be met daarin de volgende gegevens:

  • Aankoopdatum

  • Naam webshop

  • Bestelnummer

  • Volledige aankoopfactuur (persoonsgegevens mogen worden weggelaten).

Let op dat uw gemiste aankoop aan de volgende voorwaarden voldoet:

  1. Dien alleen claims in voor daadwerkelijke aankopen. Voor aankopen waarbij u alle artikelen heeft geretourneerd, de bestelling tussentijds heeft gewijzigd of de gehele aankoop heeft geannuleerd, ontvangt u geen geld terug.

  2. Geld terug is nooit gegarandeerd. Wij doen er alles aan om uw korting alsnog te claimen, maar kunnen dit niet garanderen.

  3. Soms kan het tot enkele maanden duren voordat uw claim is opgelost. We vragen hiervoor vriendelijk uw geduld.

  4. Stuur ons graag alle benodigde gegevens (aankoopdatum, ordernummer en naam webshop) + een volledige kopie van de factuur. Zonder deze gegevens kunnen we u helaas niet verder helpen.

  5. Er zijn een paar uitzonderingen waarvoor u helaas geen korting kunt claimen, zoals online casino's.

  6. U kunt enkel een gemiste aankoop aan ons doorgeven als deze na 48 uur nog niet in uw account staat, maar ook niet ouder is dan 30 dagen.

Is uw aankoop afgekeurd of twijfelt u of het geld terug bedrag van uw aankoop wel juist is? Neem dan ook contact met ons op door een e-mail te sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be.